Комунальне підприємство «Ірпіньводоканал» нагадує своїм абонентам, що робити, якщо вони виявили на лічильнику води зірвану або пошкоджену пломбу.
У такому випадку споживач має звернутися до абонентського відділу КП «Ірпіньводоканал», щоб повідомити про ситуацію. Дзвонити можна за телефонами: (04597) 62-833, (067) 219-84-80 або написати лист на електронну пошту: [email protected]. Абонентський відділ працює з понеділка до четверга з 8:30 до 16:00, обідня перерва — з 12:00 до 12:30.
Далі абонент має здійснити три прості кроки:
- подати заявку на повторне опломбування;
- заплатити 65 гривень за перепломбування в будь-якому банку;
- чекати на контролера, який встановить нову пломбу.
Ірпіньводоканал наполегливо рекомендує абонентам повідомляти про такі ситуації.
«У майбутньому (при виявленні цих обставин в ході чергової / позачергової перевірки) абонентові буде здійснений перерахунок за нормою споживання (з дати останньої фактичної повірки лічильника або останніх показників лічильника). У таких розрахунках враховується період з моменту, коли цілісність пломбування фактично була порушена, до моменту, коли буде проведено повторне опломбування», — наголошують в Ірпіньводоканалі.