Комунальне підприємство «Ірпіньводоканал» нагадує мешканцям Ірпінської громади, що із питаннями з приводу водопостачання чи водовідведення вони можуть звертатися до абонентського відділу підприємства.
Телефони абонентського відділу: (04597) 62-833, (067) 219 84 80.
«Більшість питань можна вирішити дистанційно. Наприклад, отримати консультацію щодо тарифів та нормативів, інформацію щодо стану розрахунків, зміни власника особового рахунку, порядку зміни зареєстрованих осіб, порядку укладання договору на послуги. Також, споживачі можуть передати показники лічильників оператору», — зазначають у КП «Ірпіньводоканал».
Також вирішити питання щодо послуг водоканалу можна безпосередньо в абонентському відділі. Він працює щодня у будні, окрім п’ятниці, з 8:30 до 16:00. Обідня перерва: з 12:00 до 12:30.
У підприємстві наголошують, що у повітряну тривогу прийом громадян не проводиться.
Якщо ж виникла нагальна проблема з водопровідною чи каналізаційною мережею, варто звернутись до диспетчерської служби: (04597) 62-828, (098) 535 02 76. Вона працює цілодобово.