Ірпінський центр первинної медико-санітарної допомоги продовжує працювати над покращенням якості своїх послуг. Зокрема, адміністратори амбулаторій відвідали тренінг «Адміністратор медичного центру: персональна ефективність в роботі з пацієнтами».
В Ірпінському центрі первинної медико-санітарної допомоги переконані, що хороший сервіс в медичних закладах залежить не лише від якості самого медичного обслуговування, але й від пацієнтоорієнтованості, починаючи з реєстратури.
«Оскільки через проблеми з обслуговуванням клієнти змінюють постачальників уп’ятеро частіше ніж через невдоволення цінами або якістю продукту, то хороший сервіс — найважливіша складова успіху будь-якої компанії», — процитували Джона Шоула на сторінці Центру у фейсбуці.
Нагадаємо, відповідно до аналізу фінансових станів комунальних підприємств Ірпеня Ірпінський центр первинної медико-санітарної допомоги став одним із двох КП міста, що не були збитковими.