Пацієнти, які змінили номер телефону, отримали ID-картку чи паспорт, змінили прізвище після одруження тощо, повинні звернутися в свою амбулаторію та повідомити про зміну цих даних. Якщо змін немає, то це також варто підтвердити медикам.
«Верифікація особистих даних – це дуже важливий процес для отримання пацієнтом якісних медичних послуг. Якщо в особистому кабінеті пацієнта вказаний неактуальний номер телефону, то людина не зможе отримати, наприклад, повідомлення з електронним направленням. Є проблема також із електронними картками-дублікатами, які пацієнту створювали в інших містах. Для коректної роботи системи їх потрібно видалити. Все це ми робимо під час верифікації даних», — розповіла журналістам ITV старша адміністраторка Ірпінської амбулаторії №5 Майя Сторожук.
Оновлення даних пацієнта проводить сімейний лікар чи педіатр або ж адміністратор. Для цього потрібно звернутися у свою амбулаторію із такими документами:
1) для дорослого: паспорт та ідентифікаційний код;
2) для дітей: свідоцтво про народження, ID-картка (якщо є), ідентифікаційний код, паспорт та ідентифікаційний код одного з батьків.
Оновити свої дані в системі «HELSI» в ірпінських амбулаторіях можуть навіть ті, хто не підписував декларації з місцевими лікарями. Якщо Вам не зручно їхати в інше місто для верифікації своїх даних, їх можуть оновити в одній з амбулаторій Ірпеня. Ця послуга для недекларантів платна – 300 грн. Для декларантів амбулаторії оновлення даних – безкоштовне.